"Nukutko sä?" Toni kysyy hiljaa, hiipien huoneeseen.
"En" yritän saada mutistua.
"Halusin vain tulla tarkistamaan, että sulla on kaikki hyvin. Saako istua?"
"Ole hyvä vain"
tuumaan ja nousen hieman ylemmäs.
Toni istuu sänkyni laidalle ja tuijottaa lattiaa. "Mä oon, tuota noin... vähän miettiny"
"Mitä niin" 
kysyn ihmetellen.
"Oon pahoillani että sun lomas on menny ihan pieleen."
"Eihän se nyt sun vikas ole."
vastaan, ja halaan Tonia. Se vetäytyy vähän kauemmas, katsoo mua silmiin ja suutelee. "Mä haluan sua niin..." se mutisee.
Vetäydyn irti Tonista. "Meidän ei pitäisi. Mä en pysty. Sori" saan sanotuksi.Toni katsoo mua ihmeissään.
"Mutta kaipaisin todella unikaveria täksi yöksi. Pelottaa jäädä yksin nukkumaan." yritän hymyillä.
Toni hymyilee takaisin. "Tietysti, mitä vain sua varten. Tees tilaa." Se hyppää mun viereeni peiton alle.
Ei mene kauaakaan, kun olen jo sikeässä unessa Tonin kainalossa.