Heräsin aamulla hervottomaan päänsärkyyn. Mitä helvettiä mä olin taas tehny?!

Yllättäen makasin Jussin vieres. Enkö mä hitto vieköön ikinä tajua lopettaa…

Kerään kamat kasaan ja häivyn kotiin.

Kotimatkalla alkaa se sama vanha morkkis takoa takaraivoon. Yritän soittaa Satulle,

mut sillä on puhelin kiinni. Toivottavasti se on päässy turvallisesti kotiinsa.

 

Raikkaan suihkun ja ed:in jälkeen olo alkaa kummasti piristyä. Haistelen maukkaan

pizzani tuoksua kun ovikello soi. Siellä on Satu ja se irvistää mulle inhottavasti.

Ja mä tiedän ansaitsevani sen.

Se rojahtaa suoraan sohvalle ja nyrpistää nenäänsä. "Mikä helvetti täälä haisee?"

Voi vittu. Mä unohdin sen pizzan uuniin. Kämppään tulvi ihan järkyttävä palaneen

käry. Ei auta muu ku lähteä naapuriin haukkaamaan jotain. Pizzaa ei enää tee mieli,

joten tyydyn salaattiin.

 

"Noh, mitenkäs loppuilta meni?" Satu kysyy ensimmäisenä.

 

"Niin kuin et tietäis. Heräsin Jussin vierestä."

 

"Mä arvasin että sinne sä päädyt!"

 

Virnistän vastaukseksi. "Joo, no se siitä sitte. Missäs sä oli?"

 

"Lähettiin sen porukan kans jatkoille jonnekki omakotitaloon. Sieltä oon sitte

ajautunu kotia, YKSIN!"

 

Satulla on kiire kotiin. Sen pitää huomenna lähteä reissuun. Voi ku pääsis itekin

tekeen joskus jotain muuta kuin istumaan tunkkases toimistos.

 

Vietän illan leffaa kattoen. Neloselta tulee joku romanttinen draama. Alan muistella

mun ja Jussin suhdetta. Sitä piti silloin niin täydellisenä. Vaikka se oli kaukana täydellisestä!

Palaan takaisin todellisuuteen kun saan viestin. Se on Jussilta.

 

"Oli kiva ilta. Mihin katosit?"

 

"Tuli kiire. Muistin yhden tapaamisen."

 

"Mä jo luulin että alkoi kaduttaa J Mitä sul on suunnitelmis tiistaina? Nähdäänkö?"

 

"Ei suunnitelmia. Mitä mielessä?"

 

"Haluan nähdä. Jäi ikävä ;) . Tuu tänne seiskalta?"

 

"Ok, nähään."

 

"Kauniita unia ja märkiä kuvia ;)."

 

Mitä hittoa se nyt haluaa… Varmaan jäi panetus päälle ja haluaa saada vähän huomiota.

Ei helvetti mihin sotkuun mä itteni oon taas ajanu! Taitaa olla parasta painua pehkuihin

ja olla ajattelematta yhtään mitään!